Nadat de brand gedoofd was, werd de matras naar buiten gegooid.
Volledig scherm
Nadat de brand gedoofd was, werd de matras naar buiten gegooid. © GinoPress

Matras vliegt in brand in studentenwoning Nijmegen

NIJMEGEN - In een studentenwoning aan de Augustijnenstraat in het centrum van Nijmegen is zondagavond een matras in brand gevlogen. De gealarmeerde brandweer had het vuur snel onder controle. Nadat de het vuur was gedoofd, werd de matras naar buiten gegooid en de woning geventileerd. Bij de brand raakte niemand gewond 

Vanwege de drukte in het centrum door de Vierdaagsefeesten, trok de brand veel bekijks. De brandweer kwam met drie voertuigen ter plaatse.