Volledig scherm
Foto ter illustratie © ANP

Foutje: Ziggo-medewerker vergeet ‘zeurwijf’ in de wacht te zetten

Tijdens een gesprek met de klantenservice gebeurt het regelmatig dat je in de wacht wordt gezet. Maar soms wordt er wel eens een foutje gemaakt, bijvoorbeeld bij Marjolein Schepers. Een medewerker van Ziggo vergat haar in de wacht te zetten, waardoor Schepers het gehele – vrij onaardige – gesprek kon horen. 

Zo hoorde Schepers dat de medewerker genaamd Thomas haar een ,,vervelende klant’’ en een ,,zeurwijf’’ noemde. Ook laat hij weten geen zin te hebben in het gesprek. Maar zodra hij door had dat Schepers het gehele gesprek kon horen, hing hij de telefoon op.

Quote

Geef hem alsjeblieft loonsverhoging of een doos Merci, zodat hij weer gemotiveerd wordt

Marjolein Schepers

Schepers besloot het er niet bij te laten zitten en plaatste het voorval op de Facebookpagina van Ziggo. Hierbij vroeg ze niet om zijn ontslag of om een hartig woordje van Ziggo met hun medewerker. In plaats daarvan zegt ze: ,,Geef hem alsjeblieft loonsverhoging of een doos Merci, zodat hij weer gemotiveerd wordt.’’ Het bericht heeft inmiddels 766 likes gekregen op Facebook en ook Ziggo heeft gereageerd. ,,Hoi Marjolein, Dit kan inderdaad echt niet! Geen woorden voor… Stuur in een privébericht je adresgegevens en klantnummer, dan ga ik er achteraan’’, schrijft een medewerker van Ziggo.

Goedmaken

Met Schepers is het inmiddels goed gemaakt, vertelt ze op Facebook. ,,Zojuist heeft Rick van Ziggo mij gebeld en excuses aangeboden voor het voorval van vanmiddag.’’ Daarnaast krijgt ze twintig euro korting op haar volgende factuur. Thomas kan bovendien rekenen op een gesprekje met Ziggo, aldus Schepers.  

Volledig scherm
© Facebook
Volledig scherm
© Facebook
Volledig scherm
De reactie van Marjolein. © Facebook