article
1.6254472
NIJMEGEN - Rover heeft al tientallen klachten binnen over de Hoogzomerdienstregeling van busvervoerder Breng in Nijmegen. Veel reizigers weten volgens de Nijmeegse tak van de reisorganisatie niet waar ze aan toe zijn. De meest gehoorde klacht is onduidelijkheid over de dienstregeling wegens gebrekkige informatievoorziening. Zo zegt een reiziger uit Overasselt volgens Rover: „Het is alleen aangekondigd via internet en in de bussen. In het dorp waar veel incidentele reizigers de bus nemen is dit geen manier van communiceren.” Ook wordt melding gemaakt van drukte in de bussen, gemiste aansluitingen en hogere kosten wegens een gedwongen omweg. Zo is de directe lijn 82 tussen Nijmegen en Millingen aan de Rijn geschrapt. Rover gaat alle klachten aanbieden aan de betrokken partijen. Het Meldpunt Hoogzomerdienstregeling Breng is te bereiken via rover.nl/meldpuntbreng.
Al tientallen klachten binnen over zomerdienstregeling Breng
NIJMEGEN - Rover heeft al tientallen klachten binnen over de Hoogzomerdienstregeling van busvervoerder Breng in Nijmegen. Veel reizigers weten volgens de Nijmeegse tak van de reisorganisatie niet waar ze aan toe zijn. De meest gehoorde klacht is onduidelijkheid over de dienstregeling wegens gebrekkige informatievoorziening. Zo zegt een reiziger uit Overasselt volgens Rover: „Het is alleen aangekondigd via internet en in de bussen. In het dorp waar veel incidentele reizigers de bus nemen is dit geen manier van communiceren.” Ook wordt melding gemaakt van drukte in de bussen, gemiste aansluitingen en hogere kosten wegens een gedwongen omweg. Zo is de directe lijn 82 tussen Nijmegen en Millingen aan de Rijn geschrapt. Rover gaat alle klachten aanbieden aan de betrokken partijen. Het Meldpunt Hoogzomerdienstregeling Breng is te bereiken via rover.nl/meldpuntbreng.
http://www.gelderlander.nl/gemeenten/al-tientallen-klachten-binnen-over-zomerdienstregeling-breng-1.6254472
2016-08-10T07:24:00+0000
http://www.gelderlander.nl/polopoly_fs/1.3484227.1461242379!image/image-3484227.JPG
Nijmegen,Wouter de Vries
Gemeenten
Home / Gemeenten / Al tientallen klachten binnen over zomerdienstregeling Breng

Al tientallen klachten binnen over zomerdienstregeling Breng

Foto's
1
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Een bus van Breng.
      Fotograaf

    NIJMEGEN - Rover heeft al tientallen klachten binnen over de Hoogzomerdienstregeling van busvervoerder Breng in Nijmegen. Veel reizigers weten volgens de Nijmeegse tak van de reisorganisatie niet waar ze aan toe zijn.

    De meest gehoorde klacht is onduidelijkheid over de dienstregeling wegens gebrekkige informatievoorziening. Zo zegt een reiziger uit Overasselt volgens Rover: „Het is alleen aangekondigd via internet en in de bussen. In het dorp waar veel incidentele reizigers de bus nemen is dit geen manier van communiceren.”

    Ook wordt melding gemaakt van drukte in de bussen, gemiste aansluitingen en hogere kosten wegens een gedwongen omweg. Zo is de directe lijn 82 tussen Nijmegen en Millingen aan de Rijn geschrapt.

    Rover gaat alle klachten aanbieden aan de betrokken partijen.

    Het Meldpunt Hoogzomerdienstregeling Breng is te bereiken via rover.nl/meldpuntbreng.


    Overledenen in de regio

    Meer informatie overlijdensadvertenties

    Tip de redactie

    Heeft u een tip? Laat het ons weten!