article
1.6423690
VEENENDAAL - De digitale dienstverlening van de gemeente Veenendaal heeft een 8,4 gekregen en de dienstverlening via de balie zelfs een cijfer 9,1. In totaal hebben 2.376 klanten hun ervaringen met de dienstverlening van de gemeente gedeeld. Wethouder Frits Beckerman is tevreden over de beoordeling van de inwoners, maar wil waken voor achterover leunen: „Deze mooie resultaten willen niet zeggen dat we klaar zijn. Daarom hebben we inwoners gevraagd naar hun verbetersuggesties. We willen immers de dienstverlening continu verbeteren.”
Inwoners Veenendaal tevreden over dienstverlening gemeente
VEENENDAAL - De digitale dienstverlening van de gemeente Veenendaal heeft een 8,4 gekregen en de dienstverlening via de balie zelfs een cijfer 9,1. In totaal hebben 2.376 klanten hun ervaringen met de dienstverlening van de gemeente gedeeld. Wethouder Frits Beckerman is tevreden over de beoordeling van de inwoners, maar wil waken voor achterover leunen: „Deze mooie resultaten willen niet zeggen dat we klaar zijn. Daarom hebben we inwoners gevraagd naar hun verbetersuggesties. We willen immers de dienstverlening continu verbeteren.”
http://www.gelderlander.nl/gemeenten/inwoners-veenendaal-tevreden-over-dienstverlening-gemeente-1.6423690
2016-09-21T13:58:00+0000
http://www.gelderlander.nl/polopoly_fs/1.1041306.1473928399!image/image-1041306.jpg
Veenendaal,Benjamin Terpstra
Gemeenten
Home / Gemeenten / Inwoners Veenendaal tevreden over dienstverlening gemeente

Inwoners Veenendaal tevreden over dienstverlening gemeente

Foto's
1
    VEENENDAAL - De digitale dienstverlening van de gemeente Veenendaal heeft een 8,4 gekregen en de dienstverlening via de balie zelfs een cijfer 9,1. In totaal hebben 2.376 klanten hun ervaringen met de dienstverlening van de gemeente gedeeld. Wethouder Frits Beckerman is tevreden over de beoordeling van de inwoners, maar wil waken voor achterover leunen: „Deze mooie resultaten willen niet zeggen dat we klaar zijn. Daarom hebben we inwoners gevraagd naar hun verbetersuggesties. We willen immers de dienstverlening continu verbeteren.”

    Overledenen in de regio

    Meer informatie overlijdensadvertenties

    Tip de redactie

    Heeft u een tip? Laat het ons weten!