Volledig scherm
© SK-Media

Brand in frituurpan zet woning onder rook

VEN-ZELDERHEIDE - De brandweer van Gennep kwam zondag net te laat om de brand te blussen die was ontstaan in een frituurpan in een huis aan de Vensestraat in Ven-Zelderheide. Dat hadden de bewoners zelf al gedaan.

Maar omdat het huis nog vol rook hing heeft de brandweer metingen verricht en het huis geventileerd.

Er is ook een ambulance ter plaatse gekomen. Of er iemand gewond is geraakt of rook ingeademd heeft is niet bekend.

Maasland