article
1.6615785
DOHA/ NIJMEGEN - Vertegenwoordigers van Rijkswaterstaat en Waterschap Rivierenland hebben zaterdag in Qatar een internationale prijs in ontvangst genomen voor Zo Hoog. Deze campagne uit 2015 wilde de gevaren van hoog water onder de aandacht brengen, 20 jaar nadat door extreem hoog water dijken in onder andere de Betuwe op doorbreken stonden.
Campagne Zo Hoog van Rijkswaterstaat behaalt 'Oscar'
DOHA/ NIJMEGEN - Vertegenwoordigers van Rijkswaterstaat en Waterschap Rivierenland hebben zaterdag in Qatar een internationale prijs in ontvangst genomen voor Zo Hoog. Deze campagne uit 2015 wilde de gevaren van hoog water onder de aandacht brengen, 20 jaar nadat door extreem hoog water dijken in onder andere de Betuwe op doorbreken stonden.
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem-e-o/arnhem/campagne-zo-hoog-van-rijkswaterstaat-behaalt-oscar-1.6615785
2016-11-06T17:52:00+0000
http://www.gelderlander.nl/polopoly_fs/1.6615832.1478454493!image/image-6615832.jpg
Arnhem,Waterschap,campagne,Rijkswaterstaat
Arnhem
Home / Regio / Arnhem e.o. / Arnhem / Campagne Zo Hoog van Rijkswaterstaat behaalt 'Oscar'

Campagne Zo Hoog van Rijkswaterstaat behaalt 'Oscar'

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Enkele bladzijden uit de bijlage van De Gelderlander.
    DOHA/ NIJMEGEN - Vertegenwoordigers van Rijkswaterstaat en Waterschap Rivierenland hebben zaterdag in Qatar een internationale prijs in ontvangst genomen voor Zo Hoog. Deze campagne uit 2015 wilde de gevaren van hoog water onder de aandacht brengen, 20 jaar nadat door extreem hoog water dijken in onder andere de Betuwe op doorbreken stonden.

    Dat gebeurde onder meer door scholieren en burgers te laten berekenen hoe hoog het water zou staan als er geen dijken zouden zijn. De Gelderlander leverde ook een bijdrage met een speciale bijlage over dit thema.

    Golden Award
    Zo Hoog kreeg daarvoor een Golden Award van de internationale organisatie voor public relations IPRA, in de categorie ‘overheid, zonder gebruik van een pr-bureau’. Voor deze categorie, een van de dertig, waren negen inzendingen genomineerd.

    De Golden Awards zijn volgens de organisatie de ‘Oscars’ van de public relations-wereld.