article
1.6580878
HUISSEN - De meeste klachten over RSR revalidatieservice uit Silvolde zijn verholpen. Dat is tenminste wat de Lingewaardse SP hoort van gebruikers. RSR levert, onderhoudt en repareert in Lingewaard sinds eind vorig jaar zaken als scootmobielen, rolstoelen en trapliften.
Meeste klachten over rolstoelservice in Lingewaard zijn voorbij
HUISSEN - De meeste klachten over RSR revalidatieservice uit Silvolde zijn verholpen. Dat is tenminste wat de Lingewaardse SP hoort van gebruikers. RSR levert, onderhoudt en repareert in Lingewaard sinds eind vorig jaar zaken als scootmobielen, rolstoelen en trapliften.
http://www.gelderlander.nl/regio/betuwe/lingewaard/meeste-klachten-over-rolstoelservice-in-lingewaard-zijn-voorbij-1.6580878
2016-10-27T14:50:00+0000
http://www.gelderlander.nl/polopoly_fs/1.4272786.1395149401!image/image-4272786.jpg
Bemmel,Dienstverlening,meldpunt,hermes
Lingewaard
Home / Regio / Betuwe / Lingewaard / Meeste klachten over rolstoelservice in Lingewaard zijn voorbij

Meeste klachten over rolstoelservice in Lingewaard zijn voorbij

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Fotograaf
    HUISSEN - De meeste klachten over RSR revalidatieservice uit Silvolde zijn verholpen. Dat is tenminste wat de Lingewaardse SP hoort van gebruikers. RSR levert, onderhoudt en repareert in Lingewaard sinds eind vorig jaar zaken als scootmobielen, rolstoelen en trapliften.

    Toen de SP signalen kreeg dat gebruikers steeds langer moesten wachten op reparaties, opende ze een meldpunt. Daar kwamen vanaf september in totaal 32 klachten binnen. „Bovenop de negen die we al hadden", vertelt Claassen.

    Pech onderweg
    De gemeente, die soortgelijke klachten kreeg, ging nadien in gesprek met het Achterhoekse bedrijf. De meldingen gingen onder meer over mensen die met pech onderweg stonden en die na het inspreken van het antwoordapparaat niet teruggebeld werden.

    Bereikbaarheid
    Volgens Claassen zijn de wachttijden voor reparaties inmiddels sterk verkort en is de bereikbaarheid verbeterd. Directeur Remco Bervoets zegt dat nieuwe mensen zijn aangenomen voor het callcenter. „Verder hebben we overgewerkt om achterstanden weg te werken. En we laten spullen niet meer afleveren door monteurs. Zij kwamen weleens in tijdnood als ze het druk hadden met monteren. Daarom werken we nu met speciale afleveraars."



    Overledenen in de regio

    Meer informatie overlijdensadvertenties