article
1.6112274
WAGENINGEN – In woonzorgcentrum De Nudehof aan de Thorbeckestraat in Wageningen is in de nacht van woensdag op donderdag een kleine brand ontstaan in een appartement. De bewoner zat televisie te kijken en had een sigaret in een prullenbakje gegooid. Dat was daardoor in brand gevlogen.
Sigaret in prullenbak zorgt voor brand in appartement Nudehof
WAGENINGEN – In woonzorgcentrum De Nudehof aan de Thorbeckestraat in Wageningen is in de nacht van woensdag op donderdag een kleine brand ontstaan in een appartement. De bewoner zat televisie te kijken en had een sigaret in een prullenbakje gegooid. Dat was daardoor in brand gevlogen.
http://www.gelderlander.nl/regio/de-vallei/wageningen/sigaret-in-prullenbak-zorgt-voor-brand-in-appartement-nudehof-1.6112274
2016-06-16T05:20:27+0000
http://www.gelderlander.nl/polopoly_fs/1.6112276.1466053898!image/image-6112276.JPG
Wageningen,Brand
Wageningen
Home / Regio / De Vallei / Wageningen / Sigaret in prullenbak zorgt voor brand in appartement Nudehof

Sigaret in prullenbak zorgt voor brand in appartement Nudehof

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Fotograaf
    WAGENINGEN – In woonzorgcentrum De Nudehof aan de Thorbeckestraat in Wageningen is in de nacht van woensdag op donderdag een kleine brand ontstaan in een appartement. De bewoner zat televisie te kijken en had een sigaret in een prullenbakje gegooid. Dat was daardoor in brand gevlogen.

    Door het brandje stond het appartement al snel vol rook.

    De brandweer heeft het vuur gedoofd en het appartement geventileerd.  De bewoner is in de ambulance nagekeken omdat hij rook had ingeademd. Hij hoefde niet mee naar het ziekenhuis.



    Overledenen in de regio

    Meer informatie overlijdensadvertenties