article
1.6108163
TIEL - Ondernemers en bestuurders geloven in de toeristische ambities van Rivierenland.
Fruit als magneet voor toerisme
TIEL - Ondernemers en bestuurders geloven in de toeristische ambities van Rivierenland.
http://www.gelderlander.nl/regio/rivierenland/tiel/fruit-als-magneet-voor-toerisme-1.6108163
2016-06-14T16:20:00+0000
http://www.gelderlander.nl/polopoly_fs/1.5255939.1465595275!image/image-5255939.jpg
Tiel,Toerisme,Toeristen,Fruit,hermes
Tiel
Home / Regio / Rivierenland / Tiel / Fruit als magneet voor toerisme

Fruit als magneet voor toerisme

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Deelnemer aan Fruitcorso.
      Fotograaf
    TIEL - Ondernemers en bestuurders geloven in de toeristische ambities van Rivierenland.

    Maar daarvoor is wel noodzakelijk, dat het fruit meer als troefkaart en uithangbord wordt uitgespeeld.

    Brainstormen
    Op uitnodiging van de Regio Rivierenland, Fruitcorso en Hotel Tiel kwamen zo'n vijftig bestuurders en ondernemers uit de toeristische sector dinsdagmiddag brainstormen. Over de toekomst van het Fruitcorso maar breder nog: van het toerisme in Rivierenland. Ideeën en evenementen zijn er in overvloed, maar het ontbreekt aan gezamenlijke aanpak en beeldmerk.

    Fruit
    Voor alle aanwezigen was duidelijk dat fruit de kapstok moet worden. Want, zoals stuurgroepvoorzitter Toerisme Jan de Boer het verwoordde: "Je hoeft niemand in Nederland uit te leggen waar Rivierenland ligt als je je als fruittuin of fruitschaal van Nederland presenteert. Een doeltreffender marketing is niet denkbaar."

    Voor een uitgebreider verhaal zie de krant (editie Rivierenland) van 15 juni.



    Overledenen in de regio

    Meer informatie overlijdensadvertenties