Bezorging van uw krant

Heeft u geen krant, bijlage of een verkeerde krant ontvangen?

De bezorgtijden van de Gelderlander

De Gelderlander wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 07.30 uur.

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen? Of mist u een bijlage? Onze excuses. Geef het aan ons door. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Let op! Het is via het formulier alleen mogelijk een melding van vandaag door te geven. Heeft u een bezorgklacht over een eerdere dag of heeft u al enige dagen geen krant ontvangen, neem dan telefonisch contact op met onze Bezorgservice via telefoonnummer 088-0561550.

Krant niet ontvangen op maandag tot en met vrijdag

Krant niet ontvangen op zaterdag

Leveringsvoorwaarden Leveringsvoorwaarde Voorwaarde Klacht Klagen

Veelgestelde vragen

U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement in uw welkomstemail. In de email staan uw inloggegevens vermeld en wordt aangegeven wanneer u uw eerste krant kunt verwachten.

Met een abonnement plus digitaal lezen heeft u onbeperkt toegang tot alle digitale producten van de Gelderlander, waaronder de digitale krant op pc/mac, tablet en smartphone. Van maandag tot en met zaterdag staat de digitale krant vanaf 6 uur en op zaterdag vanaf 7 uur ’s morgens voor u klaar. Zo beschikt u via onze website en apps 24 uur per dag over het laatste nieuws, achtergronden en alle extra's op het beeldscherm van uw keuze.

De Gelderlander heeft 10 regio-edities.  Met de Gelderlander bent u op de hoogte van al het nieuws: het wereldnieuws, het landelijk nieuws en alles wat in uw eigen buurt gebeurt.

  • Achterhoek
  • Arnhem
  • Betuwe
  • De Vallei
  • Liemers
  • Maasland
  • Maas en Waal
  • Nijmegen e.o.
  • Rivierenland
  • Wijchen-Beuningen

Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven. Klik hier om uw bezorgmelding door te geven of bel ons op 088-0561550. Wij verzoeken u elke bezorgklacht aan ons te melden, zodat wij actie kunnen ondernemen naar aanleiding van uw melding en onze service kunnen verbeteren.

Wij bieden u de digitale versie van de krant. Deze digitale krant kunt u bekijken met uw PC, laptop of tablet. De digitale krant staat van maandag tot en met vrijdag vanaf 6.00 uur en 's zaterdags vanaf 7 uur ’s ochtends al voor u klaar.

Alle meldingen over problemen met bezorging worden direct doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten meteen ook op zijn looplijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Wij verzoeken u elke bezorgklacht aan ons te melden, zodat wij actie kunnen ondernemen naar aanleiding van uw klacht.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 uur en op zaterdag om 7.00 uur al voor u klaar.

Onze excuses. Naar aanleiding van meerdere herhalingen van bezorgklachten binnen één week zal wederom contact worden opgenomen met de distributie-afdeling. We doen er alles aan om de bezorging binnen zeven werkdagen te verbeteren en nemen wij telefonisch contact op om de voortgang te bespreken. Maar ook omdat we willen weten of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

U krijgt direct toegang tot de digitale krant, klik hier om de krant te lezen. 

U kunt tijdens kantooruren altijd contact opnemen met onze Bezorgservice 088-0561550. 

Het is mogelijk om een editie te ontvangen uit een andere regio dan waar u woont. Dit kan echter alleen via de post. Dat betekent dat u uw dagblad een dag later ontvangt en u extra portokosten betaalt van €0,69 per krant. Deze kosten worden automatisch meegenomen in uw abonnementsprijs. Kiest u voor deze opties dan is uw abonnementsprijs hoger dan het reguliere tarief. Digitaal zijn alle regionale edities voor u beschikbaar.

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons Distributie bedrijf in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088-0139950.

Bel dan even de Klantenservice via 088-0139950. Van maandag tot en met vrijdag zitten we tijdens kantooruren van 9.00-17.00 uur voor u klaar. Op basis van uw postcode kunnen zij u precies vertellen welke editie van de Gelderlander u ontvangt op uw adres.

http://krant.gelderlander.nl