article
1.4315253
Krant niet ontvangen?
http://www.gelderlander.nl/service/uw-abonnement/krant-niet-ontvangen-1.4315253
2015-05-25T18:11:00+0000
DG,servicesectie
Uw abonnement
Home / DG Service / Uw abonnement / Krant niet ontvangen?

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet correct bezorgd? Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u een abonnement voor zes dagen in de week, dan heeft u gratis toegang tot de digitale krant. Heeft u zich al aangemeld voor digitale toegang? Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Heeft u zich nog niet aangemeld? Ga dan naar dg.nl/abonnee en meld u aan. 

Verwerking
Wij doen er alles aan om te zorgen dat de krant op tijd bij u in de brievenbus ligt. Heeft u toch een klacht? Laat het ons weten, dan kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Let op! Het is via het formulier alleen mogelijk een melding van vandaag door te geven. Heeft u een bezorgklacht over een eerdere dag of heeft u al enige dagen geen krant ontvangen neem dan telefonisch contact met onze Bezorgservice via telefoonnummer 088-0561550.

Krant niet ontvangen maandag tot en met vrijdag

Krant niet ontvangen op zaterdag  (let op, nieuwe werkwijze)
 

Overige vragen
Hier vindt u antwoorden op overige vragen met betrekking tot bezorging.

Nu wil ik wat zeggen

We wonen in een van de rijkste landen ter wereld, maar Nederland is niet voor iedereen het paradijs. Ben je boos, teleurgesteld of juist tevreden over hoe we het hebben geregeld in Nederland? Op deze pagina krijg jij het woord. Mail je verhaal naar onze verslaggever Niek Opten via redactie@gelderlander.nl. Hij maakt dagelijks een selectie. De meest bijzondere of opvallende bijdrages verschijnen vanaf volgende week elke woensdag op een speciale pagina in de Gelderlander.
Een bijdrage leveren kan alleen via bovenstaand mailadres.

Eigen bijdrage of reageren?