Volledig scherm
© Roland Heitink

Sigaret in prullenbak zorgt voor brand in appartement Nudehof

WAGENINGEN – In woonzorgcentrum De Nudehof aan de Thorbeckestraat in Wageningen is in de nacht van woensdag op donderdag een kleine brand ontstaan in een appartement. De bewoner zat televisie te kijken en had een sigaret in een prullenbakje gegooid. Dat was daardoor in brand gevlogen.

Door het brandje stond het appartement al snel vol rook.

De brandweer heeft het vuur gedoofd en het appartement geventileerd. De bewoner is in de ambulance nagekeken omdat hij rook had ingeademd. Hij hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

De Vallei