Shutterstock
Volledig scherm
© Shutterstock

Duizenden lezers aan het puzzelen geslagen via de nieuwe FUN omgeving

De populariteit van mobiele spelletjes is tijdens de coronacrisis volledig ontploft. Ruim 1.2 miljard mensen speelden recent een spelletje op hun telefoon, waaronder ook de lezers van de Gelderlander. Mannen en vrouwen in elke leeftijdsgroep hebben zo hun eigen favorieten. “Het is echt even helemaal tijd voor mezelf.”

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.