Volledig scherm
Het nieuwe beeldmerk van Bredevoort, met de zes gekleurde bastions in de plattegrond van de oude vesting. © dG

Bredevoort verkoopt zichzelf voortaan met logo van zes kleuren

BREDEVOORT - De Achterhoekse vestingstad Bredevoort gaat zich voortaan verkopen onder de naam 'heerlijckheid Bredevoort'. Dat gebeurt met een beeldmerk dat is opgebouwd uit de historische stadsplattegrond met de zes (deels verdwenen) bastions.

De zes bastions staan voor zes kwaliteiten: historie, kunst en cultuur, groen, boeken, ambachten en gastvrij. Het nieuwe beeldmerk wordt gebruikt voor de promotie in de regio en het hele land. 

In Bredevoort zelf is het logo onder meer te zien op vlaggen en op bordjes aan de gevels van de deelnemende bedrijven en instellingen.

De Gelderlander gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement. Reacties van mensen die de nickname anonymous, anoniem of een variant daarop voeren, worden niet geplaatst.

In samenwerking met indebuurt Doetinchem

Achterhoek