De wens is om de N18 tussen Varsseveld en Haaksbergen (de rode lijn) op te waarderen naar 2x2 met een maximum snelheid van 100 km/uur.
Volledig scherm
PREMIUM
De wens is om de N18 tussen Varsseveld en Haaksbergen (de rode lijn) op te waarderen naar 2x2 met een maximum snelheid van 100 km/uur. © vanRossumDesign

Verbreding N18 staat komende decennia niet op agenda; geen prioriteit voor ‘aorta van de Achterhoek’

ULFT - De door de Achterhoek zo gewenste verdere verbreding van de N18 tussen Varsseveld en Haaksbergen, staat niet op de agenda van Rijkswaterstaat en de provincie Gelderland. 

14 reacties

  • Henk Jansen

    2 maanden geleden
    Voor Rutte en het CDA is de Achterhoek gewoon een wingewest. Alle investeringen gaan naar Amsterdam Den Haag en Rotterdam.
  • Cor Kok

    2 maanden geleden
    En ik ben er blij mee, laat alsjeblieft de Achterhoek Achterhoek blijven. Als je asfalt en drukte wil kan de randstad je er geweldig van voorzien!
  • Johann Janssen

    2 maanden geleden
    @rene bruns dit is een achterhaalt verhaal, dat zuinig zijn. ondertussen deze streek wel vol zetten met molens en zonnepanelen. dat noemt men dan zuinig zijn op de eens zo mooie achterhoek.
  • Gert Veenink

    2 maanden geleden
    Af en toe zie ik bij Lievelde schoolkinderen met de tas achter op de fiets die drukke weg oversteken. Dan denk ik wat een triest bestuur is er in de provincie, dat dat zo moet.... Zometeen we miljoenen uittrekken om een wolf over te laten steken. Triest!
  • rene bruns

    2 maanden geleden
    Onzinnige wens van enkele partijen. Meer asfalt brengt slechts meer CO2 en meer afbraak van de leefomgeving. In deze tijd van klimaatcrisis en biodiversiteitscrisis is meer asfalt het laatste wat we zouden moeten willen. Laten we zuinig zijn op onze mooie Achterhoek.

In samenwerking met indebuurt Doetinchem

Achterhoek