Robbert Nesselaar.
Volledig scherm
PREMIUM
Robbert Nesselaar. © Rolf Hensel

Rotterdamse marketingman promoot Arnhem: ‘Al fietsend zie ik de kansen van een stad in het groen’

interviewARNHEM - Robbert Nesselaar is sinds 1 juni de directeur van de in 2019 opgerichte Stichting Citymarketing Arnhem. Wat zag hij in zijn eerste honderd dagen en wat kunnen we van hem verwachten?

5 reacties

  • Albert van der Broek

    1 maand geleden
    Wat een luxe overbodigheden! Sjiek mannetje uit Rotterdam nodig, omdat we het zelf niet meer weten? Quatsch!
  • bart verplak

    1 maand geleden
    Er moet toch nog wel een behoorlijke kapper in Arnhem te vinden zijn? Een beetje werken aan persoonlijke uitstraling misstaat niemand. Rotterdam komt nooit meer goed en nu schiet Arnhem ook al aardig op. De gebakken lucht wordt duur betaald.
  • Hans de Graaf

    1 maand geleden
    Na 100 dagen hoor ik alleen algemeenheden die op elke stad in NL van toepassing kunnen zijn. "Geweldige bedrijven" - goh, noem er eens 3. Etc.
  • A.N.M. (A3) ten Harkel

    1 maand geleden
    Kretologie.
  • Karel Koning

    1 maand geleden
    Samenwerking? Dan wens ik hem veel plezier met het huidige college en gemeenteraad.
  1. Woonwagenbewoners zijn wachten op nieuwe standplaatsen beu: ‘We dachten dat het snel zou gaan. Nou, niks dus’
    PREMIUM
    5

    Woonwagen­be­wo­ners zijn wachten op nieuwe standplaat­sen beu: ‘We dachten dat het snel zou gaan. Nou, niks dus’

    ARNHEM - Blij gemaakt met een dooie mus, zo voelen Arnhemse woonwagenbewoners zich. Een paar jaar terug beloofde het gemeentebestuur van Arnhem dat het vaart zou maken met de aanleg van nieuwe standplaatsen in de stad. ,,Maar daar is niets van terechtgekomen”, zeggen Tonnie Bosvelt en Diana Kummeling van de Huurdersvereniging Woonwagenbewoners Arnhem teleurgesteld.

In samenwerking met indebuurt Arnhem

Arnhem e.o.