Robbert Nesselaar.
Volledig scherm
PREMIUM
Robbert Nesselaar. © Rolf Hensel

Rotterdamse marketingman promoot Arnhem: ‘Al fietsend zie ik de kansen van een stad in het groen’

interviewARNHEM - Robbert Nesselaar is sinds 1 juni de directeur van de in 2019 opgerichte Stichting Citymarketing Arnhem. Wat zag hij in zijn eerste honderd dagen en wat kunnen we van hem verwachten?

5 reacties

  • Albert van der Broek

    1 jaar geleden
    Wat een luxe overbodigheden! Sjiek mannetje uit Rotterdam nodig, omdat we het zelf niet meer weten? Quatsch!
  • bart verplak

    1 jaar geleden
    Er moet toch nog wel een behoorlijke kapper in Arnhem te vinden zijn? Een beetje werken aan persoonlijke uitstraling misstaat niemand. Rotterdam komt nooit meer goed en nu schiet Arnhem ook al aardig op. De gebakken lucht wordt duur betaald.
  • Hans de Graaf

    1 jaar geleden
    Na 100 dagen hoor ik alleen algemeenheden die op elke stad in NL van toepassing kunnen zijn. "Geweldige bedrijven" - goh, noem er eens 3. Etc.
  • A.N.M. (A3) ten Harkel

    1 jaar geleden
    Kretologie.
  • Karel Koning

    1 jaar geleden
    Samenwerking? Dan wens ik hem veel plezier met het huidige college en gemeenteraad.

In samenwerking met indebuurt Arnhem