Arnhemmers hebben begrip voor vroege horecasluiting, maar ‘het is wel balen’

VIDEOARNHEM – De horeca krijgt opnieuw een flinke klap te verwerken. Dinsdagavond moesten de kroegen en restaurants om 22.00 uur leeg zijn.

3 reacties

  • ProGrip24

    12 maanden geleden
    Zijn er ook nog mensen geïnterviewd in de stad die die niet eens zijn met de maatregelen? Ik zie nu alleen twee mensen die het eens zijn met de maatregelen en toch uit gaan. En laten we eerlijk zijn, in landen om ons heen die nog veel strengere corona regels hanteren lopen de besmetingen net zo hard op als in Nederland... 
  • de heer J. Zomers (68)

    12 maanden geleden
    Het middel is erger dan de kwaal... de besmettingen zitten niet bij de horecazaken maar bij de mensen thuis. Daar komen ze bij elkaar en gaan door tot in de late uurtjes.
  • R. Fluit

    12 maanden geleden
    Wat een onzin. Niemand heeft hier begrip voor. De Efteling is open maar de kroegen moeten dicht.
  1. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  2. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    6

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Arnhem

Arnhem e.o.