Volledig scherm
De brandweer kwam om het huis te ventileren en te controleren. © Persbureau Heitink

Bewoners huis uit na brandje in keuken Arnhem

ARNHEM - Enkele bewoners van een huis aan de Graslaan in Arnhem moesten zondagochtend vroeg hun bed uit vanwege een keukenbrand op de bovenverdieping.

De brand werd even voor 6.00 uur gemeld bij de brandweer. Eén van de bewoners was bezig in de keuken toen er een brand ontstond. De bewoner kon zelf het vuur blussen. De brandweer kwam ter plaatse voor controle en heeft het huis geventileerd.

Niemand raakte gewond bij de brand. Wel is er schade ontstaan.

In samenwerking met indebuurt Arnhem

Arnhem e.o.