Brandweer forceert deur om brand naast Arnhems sushirestaurant Sumo te blussen

videoARNHEM - In een pand naast sushirestaurant Sumo aan het Jansplein in Arnhem woedde donderdagavond korte tijd brand. Brandweerlieden moesten de toegangsdeur forceren om het pand binnen te komen. 

Binnen bleek het er vol rook te staan. De brand was ontstaan in een prullenbak. Die is daarom brandend naar buiten gebracht en geblust door de brandweer. Over de oorzaak van de brand is vooralsnog niets bekend. Het incident trok veel bekijks van voorbijgangers. 

Volledig scherm
De brandweer heeft het vuur geblust. © Jean-Marc Regelink/Persbureau Heitink

In samenwerking met indebuurt Arnhem

Arnhem e.o.