De chefs Frank Bregman (rechts) en Niven Kunz bij de zelfkweektuin, die vanaf het stationsplein te zien is.
Volledig scherm
De chefs Frank Bregman (rechts) en Niven Kunz bij de zelfkweektuin, die vanaf het stationsplein te zien is. © Gerard Burgers

In het restaurant van Haarhuis draaien ze het om: de groente staat centraal en niet het vlees

ARNHEM - Producten die je van moeder thuis kent, maar dan culinair opgetild, moeten voortaan meer bezoekers uit stad en streek trekken naar het restaurant van Hotel Haarhuis in Arnhem. 

8 reacties

  • Rene Frentz

    1 maand geleden
    Wordt de keus weer makkelijker .... aantal restaurants-1
  • bart verplak

    1 maand geleden
    Mag ik een vergrootglas?
  • Mart Hiddink

    1 maand geleden
    Zo is de winst optimaal!!
  • Johan Wolters

    1 maand geleden
    Karel Koning, ik vind het een beetje triest dat u ervan uitgaat dat kinderen blijkbaar alleen hamburgers en saté willen. Het is maar net wat ze vanaf hun geboorte gewend zijn en aangeleerd is. Deze keuze is meestal ontstaan omdat het "makkelijk" is en je het zonder bestek je mond in schuift. Ik ben zelf een oma en mijn kleinkinderen eten van jongs af aan ook lekker Franse kaas, olijven, pittige gerechten en vooral alle (!) soorten groenten. Daarom nooit gezeur over aparte kindermenu's.
  • C Willems

    1 maand geleden
    Sneu om te merken dat er veelal zwart/wit word gedacht: "Wat is er mis goed gemaakte saté of hamburger?" Dat is niet het punt, er is keuze genoeg in de Nederlandse horeca en voor ieder wat wils. Wat deze mensen doen, is het over een andere boeg gooien en voor de lokale gerechten/producten gaan. In deze tijd van crisis, zowel economisch als ecologisch, een verdomd goed plan. Veel succes gewenst!

In samenwerking met indebuurt Arnhem

Arnhem e.o.