De brandweer was aanwezig om te controleren of de brand uit was.
Volledig scherm
De brandweer was aanwezig om te controleren of de brand uit was. © Timo Bouman

Kortsluiting veroorzaakt brand in Arnhemse dierenwinkel

ARNHEM - Bij dierenwinkel Pet's Place aan de Amsterdamseweg in Arnhem is zaterdagmiddag even voor 15.00 uur brand uitgebroken. De brand ontstond door kortsluiting in een kast onder een vogelkooi.

  1. Woonwagenbewoners zijn wachten op nieuwe standplaatsen beu: ‘We dachten dat het snel zou gaan. Nou, niks dus’
    PREMIUM
    5

    Woonwagen­be­wo­ners zijn wachten op nieuwe standplaat­sen beu: ‘We dachten dat het snel zou gaan. Nou, niks dus’

    ARNHEM - Blij gemaakt met een dooie mus, zo voelen Arnhemse woonwagenbewoners zich. Een paar jaar terug beloofde het gemeentebestuur van Arnhem dat het vaart zou maken met de aanleg van nieuwe standplaatsen in de stad. ,,Maar daar is niets van terechtgekomen”, zeggen Tonnie Bosvelt en Diana Kummeling van de Huurdersvereniging Woonwagenbewoners Arnhem teleurgesteld.

In samenwerking met indebuurt Arnhem

Arnhem e.o.