Stoepranden? Hoe moest dat ook alweer? ‘Gelukkig staan er filmpjes op YouTube’

videoIn het Arnhemse Openluchtmuseum deden zondag ruim honderd kinderen mee aan het NK stoepranden. De toekijkende ouders en grootouders moeten zich ook achter de oren krabben: stimuleren ze het buitenspelen wel genoeg?  

5 reacties

  • Willem Zuidersteen

    1 jaar geleden
    @Marco, Ford Knight. Haha, misschien moet je juist zelf eerst even het internet ontdekken. ;)
  • Marco Wegma

    1 jaar geleden
    Els : het gaat niet alleen om stoepranden. Het gaat er om dat die blagen met hun kont uit die stoel komen.
  • Els Weber-van Dreuten

    1 jaar geleden
    En helaas zijn er in nieuwe wijken niet eens meer stoepen dus laat staan stoepranden. Of de wijken staan vol met auto's, ook daar kan dat niet meer.
  • Marco Wegma

    1 jaar geleden
    Toen wij jong waren was er 1 op de 10000met ADHD omdat wij buiten waren en niet met onze kont achter de computer zaten. Nu stouwen we ze vol met chips en ga maar achter de computer en maar afvragen waar die laveloze blik vandaan komt en nul komma nul interesse voor andere dingen.
  • Marco Wegma

    1 jaar geleden
    Hoe moet dat ook al weer? Tijd om met je komt uit die luie stoel te komen en achter Ford Knight vandaan te komen. Alle kinderen worden met hun kont achter de computer gezet want “we weten niet wat we met ze aan moeten en ze willen zo graag achter de computer” mentaliteit overheerst alles. Geen wonder dat de agressie en ADHD toe neemt onder kinderen.
  1. De slogans bij Henri Bloem zijn in Arnhem nét zo bekend als de wijn: ‘Soms zijn ze echt op het randje’
    PREMIUM
    Interview
    1

    De slogans bij Henri Bloem zijn in Arnhem nét zo bekend als de wijn: ‘Soms zijn ze echt op het randje’

    ARNHEM - Nee, hij heet géén Henri Bloem. Michel van Tooren (65) opende exact 25 jaar geleden samen met zijn vrouw Marja (65) aan de Amsterdamseweg wijnspeciaalzaak Henri Bloem. De winkel groeide uit tot een begrip in de regio, niet in de laatste plaats vanwege de prikkelende spreuken die steevast op een bord voor de wijnzaak prijken. Een gesprek, aan de hand van vijf slogans uit het verleden.

In samenwerking met indebuurt Arnhem