De draisine toen corona nog onbekend was.
Volledig scherm
PREMIUM
De draisine toen corona nog onbekend was. © Theo Peeters

En nu zit de coronacrisis de draisine tusen Groesbeek en Kleef dwars

GROESBEEK - Na de hete zomer van 2018 is het nu de coronacrisis die voor de draisine tussen Groesbeek en Kleef roet in het eten gooit. Tot juli trok de fietslorrie over het oude spoor al 7.000 toeristen minder dan vorig jaar.

12 reacties

  • A. Schop

    6 maanden geleden
    Dat dus, is geen serieuze optie meer, centrum Groesbeek is een onneembare hobbel. Ondertunneling bleek te duur, andere opties zijn er niet, dus vul maar in.........................
  • Waterrat

    6 maanden geleden
    Tja, en dan is het nuilen dat de trein -weer- niet in Groesbeek stopt... Een halte in de tunnel wordt wat duur. 
  • buurman

    6 maanden geleden
    Dat er geen lightrailverbinding is, komt door onwil vanuit de Berg en Dalse politiek. De buren willen erg graag en hebben er ook veel geld voor over. Maar het CDA is de grote spelbreker. Daarbij spelen er ook nog dubieuze persoonlijke belangen een rol.
  • Johann utBroamt

    6 maanden geleden
    heb je al eens van ondertunneling gehoord.
  • Johann utBroamt

    6 maanden geleden
    een volwaardige trein hoort daar te rijden met zo al en toe een mooie toeristische stoomtrein.
  1. Heftige bodycambeelden van fotograaf tijdens rellen in Eindhoven
    Play

    Heftige bodycam­beel­den van fotograaf tijdens rellen in Eindhoven

  2. Michiel en Wendy verrassen agenten met kroketten en taart
    Play

    Michiel en Wendy verrassen agenten met kroketten en taart

Nijmegen e.o.