Ook in het zo rustige Kekerdom zitten plots dildo’s op de brievenbus: werk van ‘De Plakker’?

KEKERDOM - Al maanden teistert een geheimzinnige dildoplakker deze regio. Tot nu toe had hij (of zij) het vooral op Nijmegen gemunt. Maar sinds kort lijkt het werkterrein uitgebreid naar ‘het Laag’. Onlangs werd een postbus in Beek voorzien van twee dildo’s. Dit weekend was Kekerdom aan de beurt.

11 reacties

  • Peter Parker

    2 weken geleden
    Er is zoveel meer journalistiek te bedrijven dan achter de identiteit van deze plakker te komen. Tis geen Bansky hè. Serieus Gelderlander, dit is niveautje schoolkrant. Ga eens aan de slag met bijvoorbeeld het laatste onderwerp van de Ien de Podcast of het inderdaad zo is dat Dukenburg wordt achtergesteld. Die vrijwilligers bedrijven meer onderzoeksjournalistiek dan DG. Of die malle brug in de haven, want welk probleem lost die werkelijk op? Is het echt zo lastig om óm de haven te lopen?
  • N. Wieman

    2 weken geleden
    Journalist is de plakker, ssstttt…
  • Dan Arntz

    2 weken geleden
    Zo zeg. Lekker belangrijk nieuws hoor. Is vast veel journalistieke kennis voor nodig. Kompliment.
  • Gerrit Louter

    2 weken geleden
    Ik weet het is een lullig gezicht en geeft totaal geen uitstraling aan de brievenbussen van Post n.l of zou de plakker er iets mee bedoelen tot betrekking van dit post en pakket bezorg bedrijf...? want als ik het zo hebt vernomen in de media , verdwijnt er soms wel eens wat bij dit soort bezorg bedrijven...
  • H. van Ooijen

    2 weken geleden
    Ik weet wel een metafoor...
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Nijmegen e.o.