Marco Seitz, eigenaar van strandtent Werelds op Scheveningen.
Volledig scherm
PREMIUM
Marco Seitz, eigenaar van strandtent Werelds op Scheveningen. © Nico Schouten

Strandtenthouder Marco is weerdiensten zat: ‘Foute voorspelling kost mij zo 10.000 euro per dag’

Een rechtszaak voeren tegen de ‘voortdurend verkeerd voorspellende weerstations’, de balende strandtenthouder Marco Seitz heeft serieus overwogen dat te gaan doen. Hij zegt per dag zeker 10.000 euro mis te lopen als een weersverwachting niet precies klopt. ,,Het is een blamage!”

10 reacties

  • Ceciel Buijser

    1 maand geleden
    Straks gaat deze kroegbaas de weermensen nog aanklagen als het wèl regent.
  • richy vervuurt

    1 maand geleden
    Het kan vriezen het kan dooien maar de weerman staat maar te klooien.
  • Michel Klaassen

    1 maand geleden
    Ben het wel met Marco eens, de weervoorspelling is echt 0,0 gisteren zou er veel regen vallen en er kwam maar paar druppels regen in Siebengewald. Of worden ze betaald voor het liegen of dat de mensen er minder leuke dingen kunnen gaan doen lijkt wel of ze alles naar de klote willen laten gaan in dit klote land Maar een ondernemer met een strandpaviljoen of café met een terrasje worden hier niet vrolijk van.
  • J.M. Horst

    1 maand geleden
    Wat een flauwekul verkondigt deze man. Op het weer heeft de mens feitelijk geen invloed, al geldt dat niet voor klimaatverandering in het algemeen. Om nu degene die het weer voorspellen financieel aansprakelijk te willen stellen wanneer het vlak aan de kust net wat anders is dan verder landinwaarts, getuigt van weinig realiteitszin.
  • pietje bell

    1 maand geleden
    Mensen kijken niet meer naar buiten, ze vertrouwen volledig op hen smartphone.
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    2

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.