Ergernis bij de mensen die contant geld nodig hebben. De drukbezochte Geldmaat in Boxmeer werkt al een tijd niet.
Volledig scherm
PREMIUM
Ergernis bij de mensen die contant geld nodig hebben. De drukbezochte Geldmaat in Boxmeer werkt al een tijd niet. © Theo Peeters

Geldmaat in Boxmeer is ‘tijdelijk’ buiten gebruik’: ‘Schandalig dat ik niet bij mijn geld kan’

BOXMEER - ‘Absurd’. ‘Schandalig dat ik niet bij mijn eigen geld kan’. Inwoners van Boxmeer kunnen  al een paar weken geen geld meer opnemen bij de geldautomaat van Geldmaat.  De oplossing komt eraan, belooft het bedrijf.  

12 reacties

  • Willem Zuidersteen

    1 maand geleden
    Je kunt natuurlijk ook gewoon je geld digitaal houden door betalingen te pinnen, of valt de zwarte handel bij de zeurpieten in de reacties dan om? Gewoon netjes belasting betalen dan is er niets aan de hand.
  • van der Monde

    1 maand geleden
    R.Boom; misschien moet je het artikel eens lezen... er is gewoonweg geen andere pinautomaat behalve een paar in supermarkten die ook leeg zijn... Terug naar alles cash? Ik ben voor maar de overheid zeker niet!
  • J. Zomers

    2 maanden geleden
    Bij sommige supermarkten kun cash geld pinnen boven je boodschappen - bijvoorbeeld 100 euro extra.
  • Anton van Driel

    2 maanden geleden
    Ja dat is een goede R. Boom. Nederland is echt veiliger geworden sinds er meer digitaal of met pin/smartphone betaalt wordt. Nog meer goede redenen om contant geld eruit te gooien?
  • Anoniem

    2 maanden geleden
    jeetje zeg, stelletje zeurpieten. Loop even naar een andere automaat. Je bent gewoon verwend ! Vroeger toen we nog met contant geld rondliepen (en altijd achterom moeten kijken of je achtervolgd werd), wil je daar naar terug >
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Maasland