Volledig scherm
PREMIUM
Tamara Verheij in gesprek met agenten in Doesburg. © Jan Ruland van den Brink

'Het moet voor Doesburgers zelf ook leuk zijn in de binnenstad'

DOESBURG - Doesburg is booming. Steeds meer toeristen weten het Hanzestadje te vinden. Het stikt van de evenementen. En er is nauwelijks leegstand van winkelpanden. Wat kan je dan als kersverse binnenstadscoördinator nog doen? ,,Voldoende’’, zegt Tamara Verheij. 

,,Ik zie het als mijn grootste opdracht om een wij-gevoel in Doesburg te creëren.’’

Doesburg wordt naar buiten toe volgens de nieuwe binnenstadscoördinator goed gepromoot. ,,Laatst nog waren er hier mensen van een Belgisch televisieprogramma. Ik ben een hele dag met die tv-makers op pad geweest. Het was voor een item van slechts twee minuten, maar het is wel promotie. Doesburg en ook de andere Hanzesteden promoten zichzelf goed. Vooral in België en Duitsland.’’

De Gelderlander gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement. Reacties van mensen die de nickname anonymous, anoniem of een variant daarop voeren, worden niet geplaatst.

Liemers