Steeds meer partijen maken bezwaar tegen de problemen op de Maaslijn. Storingen en overvolle treinen zorgen dat studenten en werknemers vaak te laat komen.
Volledig scherm
PREMIUM
Steeds meer partijen maken bezwaar tegen de problemen op de Maaslijn. Storingen en overvolle treinen zorgen dat studenten en werknemers vaak te laat komen. © Ed van Alem

‘Haast maken met aanpak Maaslijn’

BOXMEER/CUIJK/MOOK - Het is niet langer verantwoord om te wachten met de verbeteringen van de Maaslijn. Dat stelt Martin van Kollenburg, voorzitter van de industriële Kring Land van Cuijk en Noord-Limburg en tevens directeur van het Boxmeerse bedrijf MSD.

6 reacties

  • Bowy

    1 jaar geleden
    Misschien als hier in Brabant ook de formule 1 gekomen was?!!   ;)
  • Jules Vismale

    2 jaar geleden
    Ik heb anders het idee dat ze de Maaslijn inderdaad gaan verdubbelen gezien het feit dat er steeds meer afgravingen, zandstortingen en kabels naast de huidige spoorlijn zijn te aanschouwen. Daarbij zou het ook een zegen voor Noord-Limburg zijn als de A77 vanuit Gennep oftewel naar Uden wordt doorgetrokken of naar 's-Hertogenbosch toe.
  • Theo

    2 jaar geleden
    In Arriva heb ik geen vertrouwen meer. Alleen afgelopen maand alweer uren vertraging bij elkaar opgeteld. Klagen helpt ook niet. Antwoorden worden blijkbaar uit een kaartenbak getrokken. Op een opmerking over de "vakantiedienstregeling"  werd door Arriva zelfs gesteld dat zij geen "vakantiedienstregeling"  hanteerden. De klant is blijkbaar gek. De klant wordt in ieder geval niet serieus genomen door de vervoerder. Vriendelijk verzoek aan Arriva: Lever de concessie in! Uw klant heeft er geen vertrouwen meer in...
  • Ook

    2 jaar geleden
    Wellicht dat het bedrijfsleven die resterende 15 miljoen kan ophoesten dan zou er wellicht ook al veel eerder met de hele aanpak van het baanvak kunnen worden begonnen. Alleen maar klagen vanuit het bedrijfsleven vind ik veel te kort door de bocht.
  • Mike Mil

    2 jaar geleden
    Decennialang hebben ze niets gedaan aan de Maaslijn en A73. Terwijl het aantal auto's en reizigers jaarlijks verdubbelde. Je kunt je afvragen waar die belastingbijdrage van de mensen uit dit gedeelte van Nederland dan wel besteed is. De politiek blijft er maar omheen draaien. Maar investeer nu eens in de infrastructuur. Waarom kunnen er in de Randstad wel forse investeringen gedaan worden, en hier niet? Een enkel spoor, en nog steeds geen elektrische bovenleiding, het is totaal niet meer van de tijd. 
  1. Ondernemers timmeren zaak dicht vanwege oproep tot rellen
    Play

    Onderne­mers timmeren zaak dicht vanwege oproep tot rellen

  2. Bruls: 'Dit zijn geen demonstranten, maar coronahooligans'
    Play

    Bruls: 'Dit zijn geen demonstran­ten, maar coronahoo­li­gans'

Maasland