Maarten Driessen (l) en Floyd Schoenaker in hun nieuwe horecazaak: eetbar MikMak.
Volledig scherm
PREMIUM
Maarten Driessen (l) en Floyd Schoenaker in hun nieuwe horecazaak: eetbar MikMak. © Bert Beelen

Speciaalbier, cappuccino, olijven en een krantje erbij: MikMak serveert (jawel) de hele mikmak

mijn tent is topNIJMEGEN - De helft van alle nieuwe horecagelegenheden stopt binnen vijf jaar. Waarom gaat dat ene nieuwe zaakje het wel redden? In deze aflevering: eetbar MikMak aan het Kelfkensbos 45 in Nijmegen.

5 reacties

  • Patries

    2 jaar geleden
    Daar zit het geld. Daar kan aan verdiend worden. Dus ik snap die keuze wel. 
  • Cristina Cuccurullo

    2 jaar geleden
    ja, met van die met elkaar delen borden/planken,  'tapas'  , allemaal heel apart  hoor, heeft niemand anders :-)
  • Strik

    2 jaar geleden
    Zijn ook altijd van die millennial/hipster tenten
  • Jochem Boxtel

    2 jaar geleden
    Dat heet ondernemen! Zonder ondernemers die risico nemen zou de wereld nooit veranderen.
  • KNijmegenaar

    2 jaar geleden
    Ik blijf het altijd weer fantastisch vinden om dan steeds weer die nieuwe wervende teksten te lezen over die nieuwe geopende horecazaak waarbij dan vooral beklemtoond wordt waarom die zaak zich onderscheidt en juist een succes wordt, terwijl ik in de praktijk vooral veel van hetzelfde zie en er iedere 5-6 weken wel een berichtje in de krant staat over horecagelegenheden die de deuren gaan of moeten sluiten. Zoals gisteren nog over het Open Slowcafé aan de Lange Hezelstraat dat na ruim 2 jaar alweer dicht gaat. Een verleden bij de Hemel biedt enigszins hoop, maar eerst zien, dan geloven.

In samenwerking met indebuurt Nijmegen

Nijmegen e.o.