De Maas en Waalweg vanaf het viaduct Zijveld in Beneden-Leeuwen.
Volledig scherm
PREMIUM
De Maas en Waalweg vanaf het viaduct Zijveld in Beneden-Leeuwen. © David van Haren

Gemeenten: Verhoog middenberm Maas en Waalweg zodat wisselen van weghelft onmogelijk wordt

De vier gemeenten in Maas en Waal ijveren bij de provincie Gelderland voor een aanpassing aan de Maas en Waalweg (N322) waardoor het wisselen van rijbaan onmogelijk wordt. Dat zou een verhoging in het midden kunnen zijn of een soort rail.

11 reacties

  • janv meulen

    2 maanden geleden
    Alles is slechter en gevaarlijker , al die verhogingen tussen rijbanen zijn gevaarlijk ! 80 KM weg van maken !
  • Theo Arrèl

    3 maanden geleden
    Niet (alleen) verhogen maar de middenberm vooral verbreden. Struiken ertussen. Veel mooier en veiliger.
  • A.A.M. Vermeulen

    3 maanden geleden
    Ab Vermeulen. Geen verbreding: trekt verkeer aan, meer uitstoot en aantasting landschap. Zie tegenargumenten verbreding A27 en doortrekking A 15. Geen verhoogde middenberm: gevaarlijk. max. 80 kilometer maken Wel: overal 80km. Wel: veiliger maken van situatie bij tankstation Afferden.
  • Corien Rem

    3 maanden geleden
    Teveel automobilisten blijven 80 rijden waar je 100 mag. Dat leidt tot gevaarlijke inhaalacties. Max snelheid duidelijker aangeven svp
  • ANTON Vervoort

    3 maanden geleden
    9 van de 10 willen vierbaans, maar de heren die er over beslissen zitten in een andere bubbel............
  1. Supporters onthalen teleurgestelde spelers De Graafschap
    Play

    Supporters onthalen teleurge­stel­de spelers De Graafschap

  2. Spektakel vanuit de trekker: Superboeren uitgezwaaid op A18
    Play

    Spektakel vanuit de trekker: Superboe­ren uitge­zwaaid op A18

Maas en Waal