Volle tribunes bij Vitesse en Willem II in GelreDome op 22 augustus 2021. ANP JEROEN PUTMANS
Volledig scherm
PREMIUM
Volle tribunes bij Vitesse en Willem II in GelreDome op 22 augustus 2021. ANP JEROEN PUTMANS © ANP

Vitesse zoekt Europese glorie met nieuw toekomstplan: ‘‘Believe in more’ staat voor ons geloof’

ARNHEM - Elk jaar Europa in, minder afhankelijkheid van de Russische eigenaar Valeri Oyf en meer toeschouwers in GelreDome. Vitesse legt een nieuwe toekomstvisie neer. De lat ligt hoog in Arnhem.

3 reacties

  • bart verplak

    4 dagen geleden
    Rammelende Philips-slogan. Slappe koffie.
  • JW Sanders

    4 dagen geleden
    Misschien de oud seizoenkaarthouders eens benaderen? Er zijn jaren supporters verjaagd door de houding en onvriendelijkheid jegens hen. Misschien kunnen ze daar eens wat mee….
  • Mark Leenders

    4 dagen geleden
    De huidig beleidsbepalers, onderleiding van Spors, hebben eindelijk een plan. Op alle vlakke! Een plan die we onder bijvoorbeeld Allach en van Hintum hebben gemist. Kijk naar de manier van communiceren, de social media kanalen, aankondigingen, de nieuwe seizoenkaart prijzen, het aan en verkoopbeleid van spelers en de doorstroom van jeugd. Zomaar wat onderdelen waarop Vitesse gewoon goed bezig is. Er is nog voldoende werk te verrichten maar ik heb alle vertrouwen in Spors, van Wijk en co.
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.