Bert Beuving, Warner de Boer en Henk van Elk (vlnr) op het Scharenburgviaduct over de Maas en Waalweg.
Volledig scherm
PREMIUM
Bert Beuving, Warner de Boer en Henk van Elk (vlnr) op het Scharenburgviaduct over de Maas en Waalweg. © David van Haren

Tegenactie: ‘Spaar het landschap, houd Maas en Waalweg tweebaans’

DRUTEN - Houd de Maas en Waalweg in hemelsnaam tweebaans. Verbreding is een oplossing voor een niet-bestaand probleem. Dat is kort samengevat de hartenkreet van drie kritische mannen uit de gemeente Druten: Warner de Boer, Bert Beuving en Henk van Elk. 

18 reacties

  • MLM

    10 maanden geleden
    Peter80 kilometer is een prima idee en bij het tankstation een verkeersregelinstallatie.Zeker geen 4 banen, want dan krijgen we tienduizenden vrachtwagens per jaar door Maas en Waal, die via de A15 behoren te rijden. De Maas en Waal weg is bedoeld om Maas en Waal te ontsluiten naar het A-wegennet en niet als doorgang voor heel veel verkeer, dat hier niet behoort te zijn.Ook ondernemers weten dat maar al te goed. De ontsluiting voor hen is er dus en laat dat vooral zo blijven!
  • Wouter

    1 jaar geleden
    Helemaal eens met de reactie van deze heren. Daarnaast is het nieuwste stuk van de weg helemaal niet geschikt om naar 2x2 te upgraden. (Wellicht al met voorbedachte rade?)Maar misschien moeten we eens kijken naar de grondoorzaak ? Als ze nu de A15 eens naar 2x3 upgraden dan zijn we al dat sluipverkeer door M&W ook kwijt. En de weg heeft voldoende capaciteit met 2x1 voor het M&W'se verkeersaanbod.
  • de heer J. Zomers (68)

    1 jaar geleden
    Vanwege Corona hebben we meer thuiswerken en minder auto's op de weg.Hierdoor is een vierbaansweg nu niet meer nodig.
  • Joseph

    1 jaar geleden
    Verbreed de brug en weg bij Ravenstein maar dat is het probleem
  • VonStaufenberg1

    1 jaar geleden
    Ewijk 24/7 66dB op je woning ! Dat is fijn. Weet wat je te wachten staat.

Maas en Waal