Irene van den Berg.
Volledig scherm
PREMIUM
Irene van den Berg. © Joost Hoving

Deze pr-stunt van tabaksreus Philip Morris was een meesterzet

ColumnIrene van den Berg is journalist en columnist, gespecialiseerd in financiële psychologie. Zij probeert ons economische gedrag te verklaren.

2 reacties

  • van den Bosch

    2 maanden geleden
    waarom allemaal reclames ertussen ik betaal toch abonnement
  • Mattie Veld

    2 maanden geleden
    Philip Morris is dus een wolf in schaapskleren, en mag best iets harder aangepakt worden.
  1. 1,1 miljoen Kopen zonder kijken-kijkers zien hoe Lumanda twijfelt Urk te verruilen voor onprettig huis in Almere
    Update

    1,1 miljoen Kopen zonder kij­ken-kij­kers zien hoe Lumanda twijfelt Urk te verruilen voor onprettig huis in Almere

    Het is tijd om te gaan. Dat waren de woorden van Lumanda en Marloes gisteravond in Kopen zonder kijken, zo zagen 1,1 miljoen mensen. Het stel klapte zowat uit hun huis op Urk, maar een woning vinden bleek niet zo makkelijk te zijn. En toen er dan eindelijk een paleisje in Almere gevonden was voor de dames, sloeg de paniek bij Urker Lumanda toe. ,,Ik voel me niet thuis”, constateerde ze.