Met de nee-ja-sticker kunnen Nederlanders duidelijk aangeven wat ze willen.
Volledig scherm
Met de nee-ja-sticker kunnen Nederlanders duidelijk aangeven wat ze willen.

Digitaal systeem vervangt nee-ja-sticker op de brievenbus

Iedereen in Nederland kan de bekende nee-ja-sticker of nee-nee-sticker volgend jaar van de brievenbus halen. De folderbranche komt namelijk met een nieuw digitaal systeem waarbij mensen online of telefonisch kunnen aangeven of ze wel of niet folders en huis-aan-huisbladen willen ontvangen.

3 reacties

  • J Schouten

    4 maanden geleden
    Overduidelijk een oplossing die bedacht is door iemand die nog nooit een krant heeft bezorgd. Voorraad kranten op de linkerarm, krant bezorgen met je rechterhand, en dan ff de app checken met Uh, je derde hand? Ik neem trouwens aan dat de werkgevers dan ook gebruik van apparatuur gaan vergoeden aan de bezorgers?
  • Peter Schaart

    4 maanden geleden
    Ik haat al die ongewenste folders, maar wens ook niet zo'n ordinaire sticker op mijn brievenbus te plaatsen. Uit milieu oogpunt spreekt mij dit ook erg aan. Als ik iets wil aanschaffen is 'Google my best friend' en hoef ik niet deze ongewenste reclame te ontvangen. Het is ook nog eens goed voor mijn portemonnee, verleiding ligt op de loer. Fantastisch initiatief!
  • Colijn van Aanris

    4 maanden geleden
    Beste oplossing: een verbod op reclame.