Niet lekker, geld terug-garantie voor Vlaamse klanten Albert Heijn
BRASSCHAAT - Albert Heijn geeft een smaakgarantie aan zijn Belgische klanten. Klanten die niet tevreden zijn over de smaak van een product, kunnen het terugbrengen en krijgen geld terug.
Dat zei directeur Corné Mulders van Albert Heijn België bij de opening van de eerste Albert Heijn in dat land. 'Wij begrijpen dat de Belgische klanten niet gewend zijn aan al onze producten. Maar als de smaak niet is wat ze hadden verwacht, mogen ze het product terugbrengen en krijgen ze hun geld terug. Over smaak valt niet te twisten.'
De eerste Belgische Albert Heijn verkoopt twaalfduizend producten. Daarvan zijn er 1500 specifiek voor België. Het gaat om veel vleeswaren, vlees en vis, maar ook om wasmiddelen, bier en wijn.
Prijzen
Mulders zei ook dat de prijzen bij de Belgische Albert Heijn op hetzelfde niveau zullen liggen als in Nederlandse vestigingen. Dat is opmerkelijk, omdat Nederlandse winkels aanzienlijk goedkoper zijn dan de Belgische. Juist om die reden kwamen al veel Belgen naar Nederlandse supermarkten.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
Is een video echt of een deepfake? Zo kun je het zien
De politie zette er deze week een in om de dader van een cold case-moord op te sporen: een deepfake-video. Daarmee kun je mensen van alles laten zeggen of laten doen. Maar dat brengt risico’s met zich mee. Hoe herken je zulke nepfilmpjes? -
KLM moet met ‘iets goeds’ komen om herhaling bagagedrama te voorkomen
KLM moet met ‘iets goeds’ komen willen ze in de nabije toekomst problemen zoals afgelopen weekend op Schiphol voorkomen. Als het aan FNV-bestuurder David van de Geer ligt wordt er deze week nog een gesprek gevoerd tussen de leiding van KLM en de vakbond over de voorwaarden waarop grondpersoneel bij KLM aan het werk is. Blijft een akkoord uit dan lijken nieuwe acties onvermijdelijk. -
PREMIUM
Van ‘rijkentaks’ tot ‘energie-extraatje’: zo pakt de inflatie uit in onze buurlanden
Overal in Europa lopen de prijzen gestaag op. Wat merken burgers en bedrijven ervan in ons omringende landen? En wat doen overheden om de pijn enigszins te verlichten? Een overzicht. -
PREMIUM1
Heftruck is riskant karretje: ‘Pion omrijden is niet erg, een mens aanrijden wél’
De meeste bedrijfsongelukken in de logistiek gebeuren met de heftruck. Het is een riskant karretje en de verleiding om er vlug even op te springen, is groot. De helft van de slachtoffers belandt in het ziekenhuis en per jaar vallen er zo’n zeven doden. -
PREMIUMAchtergrond
Britse posterijen joeg filiaalhouders ten onrechte de gevangenis in
Honderden filiaalhouders van Britse postkantoren strijden om compensatie. Rond een dreigende privatisering van de Post Office werden ze vervolgd voor fouten in ondeugdelijke software.
-
2
Hoeveel minuten pauze mag je nemen op een werkdag?
Even een rondje wandelen, een broodje eten of snel het nieuws checken op je telefoon; werknemers hebben recht op pauze, maar hoe zit het precies? Mag je zomaar pauze nemen en krijg je dan doorbetaald? Experts beantwoorden zes veelgestelde vragen over het recht op pauze. -
Albert Heijn geeft Belgen Appie-les
AMSTERDAM - Winkelketen Albert Heijn opent binnenkort haar eerste supermarkt in België. Dat is onderdeel van een ambitieus plan, want dat aantal moet al snel worden uitgebreid naar 200 winkels. De 'Appie' wil ook bij de zuiderburen een belangrijke speler worden op de supermarkt-markt. -
PREMIUMVijf vragen
Waarom sommige mensen grof geld over hebben voor een digitaal eigendomsbewijs
Wereldwijd schaffen steeds meer mensen NFT's aan. Dit zijn unieke, digitale eigendomsbewijzen, vaak aangeschaft met cryptomunten. En ze zijn al lang veel meer dan kunstwerken of kattenplaatjes. Waarom zou je ze kopen en wat zijn de risico's? Vijf vragen over NFT’s.
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer