Distributiecentrum van kleertjes.com in 's-Heerenberg. Het bedrijf, gespecialiseerd in kinderkleding, wordt later dit jaar overgenomen door Wehkamp.
Volledig scherm
Distributiecentrum van kleertjes.com in 's-Heerenberg. Het bedrijf, gespecialiseerd in kinderkleding, wordt later dit jaar overgenomen door Wehkamp. © theo kock persfotografie

Wehkamp maakt eindelijk winst en neemt meteen kleertjes.com over

Kindermodewebshop kleertjes.com komt in handen van Wehkamp. Het bedrijf - in 2003 opgericht door Claudia Willemsen - hoopt door gebruik te maken van de faciliteiten van de Zwolse webreus, bestellingen sneller thuis te bezorgen, de site te verbeteren en het assortiment uit te breiden.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.