Modibodi/Getty Images
Volledig scherm
© Modibodi/Getty Images

Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

6 reacties

  • H. Roberts

    1 maand geleden
    @Jessica, een deels naakte vrouw inderdaad. Daar mag nu dan niks mis mee zijn. Tenzij ze in een bikini loopt en een man er naar kijkt.
  • Dineke Roseboom

    1 maand geleden
    Waarom moet toch alles geshowd worden? Sommige dingen houd je gewoon vooral lekker privé Koester je lichaam of je nou bevallen bent, geopereerd, fotomodel of niet Waarom moet alles overal gezien worden Ga uit van je eigen kracht een ander heeft daar niets over te zeggen
  • A. Mulder

    1 maand geleden
    Eerlijk is eerlijk. Ik zie dit toch tien keer liever dan die gebotoxde siliconenenkoppen van de BN-ers.
  • Jessica Berends

    1 maand geleden
    Oh jeetje! Een deels naakte vrouw en een baby in dezelfde foto. Gisteren was en nog een heel artikel hier waarin keihard werd geschreeuwd dat zoiets kinderporno is. Goed dat iemand in Australië nog probeert de realistisch te zijn voordat straks ook dit taboe is. De wereld wordt heel snel steeds preutser. Een slechte ontwikkeling, mensen hebben nou eenmaal een naakt lichaam onder alle kleren en vrouwen veranderen tijdens en na zwangerschap. Deal with it!
  • Paul David

    1 maand geleden
    Eerlijk is eerlijk, ik zit hier niet op te wachten. Laat mensen dat mooi in het privaat van hun huis houden.
  1. Drie keer zwanger maar geen baby: ‘Ik kreeg zijn naam niet over mijn lippen’
    PREMIUM

    Drie keer zwanger maar geen baby: ‘Ik kreeg zijn naam niet over mijn lippen’

    Eva Mouton richtte ‘de Buskesclub’ op, een club die vrouwen met een onvervulde kinderwens wil verenigen. Zoals Annelien (29). Al van kinds af aan wil ze moeder worden, maar steeds gaat het mis. Tot driemaal toe. De laatste keer heeft ze zelf een hartverscheurende beslissing moeten nemen: een zwangerschapsonderbreking na dertig weken. ,,Het is onwezenlijk om babykleertjes te moeten kopen voor de geboorte- en sterfdag van je baby die je op dat moment nog voelt trappelen.”