God gaf Henri een nieuw leven: ‘Dit is mijn verhaal, doe ermee wat je wil’

InterviewSinds 1 juli leidt Henri Kloppenburg (50) het Leger des Heils in Arnhem. ,,Ik zat in een diepe put. Nu ik eruit ben, wil ik anderen helpen.’’

15 reacties

  • Ceciel Buijser

    2 maanden geleden
    @GJ Guilik, ik geloof in niks. Ik val jou niet lastig, de heer in dit artikel valt jou niet lastig. Bovenal, je klikt het artikel zelf aan en neemt nog de moeite ook om een vergezochte reactie af te geven. Het drama met de kinderlijkjes in Canada ligt toch net even anders: was een weerzinwekkend beleid van assimilatie, uitgevoerd door witte kolonisten die zich moreel en sociaal verheven voelden boven de oorspronkelijke bevolking. Dat je dat meteen koppelt aan het geloof zegt meer iets over jou.
  • Ceciel Buijser

    2 maanden geleden
    Hoei, wat een onverdraagzaamheid hier. Vooropgesteld, ik heb niks met het geloof maar als andere mensen hier steun uit halen: prima. Leven en laten leven, mensen.
  • Fred Schuit

    2 maanden geleden
    Ik heb diep respect voor deze man en ik ben blij dat hij zoveel geluk uit zijn geloof haalt.
  • Joop Arts

    2 maanden geleden
    Ik geloof in feiten, wetenschap, niet in sprookjes en leugens die de mensheid al eeuwen onderscheid tussen arm en rijk. Wat een onnozelheid van gelovigen... onvoorstelbaar. Alles bij een ander neer leggen, het is Gods wil, laat me niet lachen.
  • patrick wijgman

    2 maanden geleden
    …alles in handen van God leggen…brrr eng. Vraag me werkelijk altijd af of deze groep ook in kabouters , trollen of marsmannetjes gelooft. Nou zolang ze maar niet aan mijn deur komen lach ik er maar om ( zolang ze maar niemand kwaad doen ) .
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.