Een medewerkster van Oogzorg Thijssen laat via het scherm de modellen zien die in de winkel niet aanwezig zijn. Louis Du Pré kijkt op afstand toe. Foto: Gerard Burgers.
Volledig scherm
PREMIUM
Een medewerkster van Oogzorg Thijssen laat via het scherm de modellen zien die in de winkel niet aanwezig zijn. Louis Du Pré kijkt op afstand toe. Foto: Gerard Burgers. © Gerard Burgers

Pilots in Lingewaard met online bestellen in speciaalzaken: ‘Ook de digitale klant binnenhouden’

BEMMEL/HUISSEN/GENDT - Speciaalzaken in Huissen, Bemmel en Gendt moeten ook proberen klanten te binden die heel snel hun heil zoeken op internet. Het nieuwe samenwerkingsverband Centrum Management Lingewaard (CML) bereidt voor elke kern een of meer pilots voor waardoor fysieke winkels beter in staat worden de digitaal georiënteerde klant aan zich te binden. 

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Betuwe