Judith Gordon bij het privé zwembad
Volledig scherm
PREMIUM
Judith Gordon bij het privé zwembad © Ed van Alem

Oeffeltse Guesthouse De Heide te koop voor bijna 1,8 miljoen

OEFFELT - Jarenlang is Guesthouse De Heide een begrip geweest in de regio. Achttien jaar om precies te zijn. Iedere week was er wel een huwelijksaanzoek, een groot bedrijfsfeest of een simpel familieweekend. Nu stoppen de eigenaren Judith en Piet-Hein Gordon en staat de woonboerderij te koop voor  1.795.000 euro.

11 reacties

  • BART Robben

    4 dagen geleden
    Waarom moet dit allemaal zo uitgebreid in de krant??? Er zijn ondernemers die door de corinacrisis hun horecadeuren noodgedwongen hebben moeten sluiten, die kregen toch ook geen halve pagina?
  • J. Zomers

    5 dagen geleden
    Beste @Zegers - ik geef een eerlijk en goed advies zodat ze Chateau Heide beter kunnen verkopen. Ik ben wat ouder (69) en zou zo'n grote tuin niet willen - je ziet bij de Meilandjes wat voor werk dit is. De grond moet je apart verkopen aan iemand die daar iets mee gaat doen... paarden, pony's of iets dergelijks en dan ga je richting de 2,3 miljoen.
  • H. van Ooijen

    6 dagen geleden
    Wat kunnen mensen toch vervelende opmerkingen maken...
  • J. Zomers

    6 dagen geleden
    Het lijkt mooier dan het is. Er ligt 13.000 m2 grond bij - als je dit moet onderhouden plus nog twee varkens en wat kippen, daar ben je een tijd mee bezig. Als je jong bent dan vind je dit niet erg, maar als je wat ouder wordt dan valt het niet mee.
  • E.L.M. Zegers

    6 dagen geleden
    Meneer Zomers de man die het altijd beter denkt te weten. Guesthouse is al internationaal hoor. Houd je waardeloze adviezen lekker voor jezelf en laat die mensen zelf beslissen.
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Maasland