Ronald Amting van IJs en More gaat ijsjes met een digitale module aan de man brengen. Er is een speciaal loket in de winkel gemaakt voor het  afhalen van de bestelling.
Volledig scherm
PREMIUM
Ronald Amting van IJs en More gaat ijsjes met een digitale module aan de man brengen. Er is een speciaal loket in de winkel gemaakt voor het afhalen van de bestelling. © theo kock persfotografie

Digitale ijssalon helpt liefhebbers aan lekkere ijsjes in Didam

DIDAM - Een digitaal winkelwagentje waarin met een druk op de knop twee bolletjes yoghurt en pistache-ijs en een toef slagroom gemikt kan worden. Het helpt de horeca-ondernemer die in coronatijd afhankelijk is van een in inderhaast opgezette breng- en ophaalservice.

0 reacties

  1. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  2. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Liemers