Ivy Groenen, Julie-Sue, Maxim en vader Sander Dingen bij de Dom Luis I-brug in het Portugese Porto.
Volledig scherm
PREMIUM
Ivy Groenen, Julie-Sue, Maxim en vader Sander Dingen bij de Dom Luis I-brug in het Portugese Porto. © Eigen foto

Dit Didamse gezin reist door Europa, zonder plan en zonder PCR-test: ‘Mensen zijn door corona zo bang geworden’

Met het sein op rood besloten Ivy Groenen en Sander Dingen uit Didam toch allebei te stoppen met werken en met hun twee kinderen heel lang op reis te gaan. Ze vertrokken midden in de lockdown. ,,Iedereen was verbaasd, toen we zeiden dat we zouden weggaan.”

37 reacties

  • Marvin Willers

    2 maanden geleden
    Top Ivy en Sander! Jullie doen gewoon waar heel veel mensen van dromen. Jullie maken die droom gewoon waar en de kinderen leren meer in die maanden dan ze ooit op school zouden leren. Een onvergetelijke ervaring waar jullie met z'n viertjes nog heel lang met elkaar herinneringen over zullen delen. Voor alle azijnzeikers in onderstaande comments: wat jammer dat jullie een ander niets gunnen en dat jullie zo negatief in het leven staan. Het is makkelijk oordelen als je het hele verhaal niet kent..
  • Peter Van Brakel

    2 maanden geleden
    Groot gelijk. Als we het van de angst af laten hangen komen we de komende jaren niet meer weg. Het leven is nu eenmaal niet zonder risico's
  • A.W. Rook

    2 maanden geleden
    Super dat jullie dit hebben gedaan. Gewoon naar je eigen gevoel luisteren en niet in de angst meegaan waar driekwart van de Nederlanders in zitten. Dit vergeten jullie en je kinderen nooit meer, dit is zo waardevol.
  • B Kemper

    2 maanden geleden
    Jullie hebben groot gelijk laat al die kleinburgerlijke mensen maar kletsen, jullie doen tenminste wat met je leven Bravo
  • Ruud Berns

    2 maanden geleden
    WMM Driessen, wat ú doet is toch ook oordelen?
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    3

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Liemers