Drukte bij de bushalte op station Cuijk.
Volledig scherm
Drukte bij de bushalte op station Cuijk. © SK-Media

Storing tussen Cuijk en Nijmegen na 5,5 uur opgelost, treinverkeer komt weer op gang

UpdateMOOK/ CUIJK - Na een sein- en wisselstoring die vandaag de hele ochtend en een deel van de middag heeft geduurd, komt het treinverkeer tussen Cuijk en Nijmegen even na 13.00 uur weer op gang. Dat meldt Arriva. De storing, die rond 07.30 uur begon tussen station Mook Molenhoek en Cuijk is daarmee na ruim 5,5 uur opgelost opgelost.

11 reacties

  • H van Ooijen

    3 jaar geleden
    Elke keer wanneer er gewisseld wordt van vervoerder, heb je dit soort problemen. Eerst Veolia nu Arriva. Veolia werd toen nog opgescheept met die oude diesels van de NS. Gewoon het gevolg van het aanbesteden van het OV. Overheid ga je schamen...
  • Kees

    3 jaar geleden
    Ook buiten spitsmomenten moet je bij Arriva nogals eens staand de rit doorstaan. Zoals ik afgelopen vrijdagavond tussen Nijmegen en Mook Molenhoek heb ervaren. Nu is het maar een klein stukje, maar je betaald voor comfort en niet om hangend aan een stang je evenwicht proberen te bewaren. Arriva kan niet alles dat weet ik, maar het is een kleine moeite vaker dubbele treinstellen in te zetten. Of frequentere diensten, maar vooral druk zetten op de broodnodige verdubbeling en elektrificatie om de trage diesels z.s.m. te vervangen.
  • Theo

    3 jaar geleden
    Jij bent ook niet op de hoogte. Het gaat hier duidelijk om een sein- en wisselstoring. Daar kan Arriva totaal niets aan doen. Zij hebben daar ook helemaal geen bemoeienis mee. Het is allemaal de verantwoordelijkheid van Prorail (=Prutsrail).
  • Theo

    3 jaar geleden
    Het maakt wel degelijk uit. Leseman roept maar wat. Zonder dat hij wist wat de oorzaak was, gaf hij Arriva al de schuld. 
  • Theo

    3 jaar geleden
    Deze Theo reist waarschijnlijk nooit met Arriva. Ik onderschrijf de mening van DLAC Leseman volledig. Arriva maakt er een potje van. Wekelijks diverse vertragingen, slechte berichtgeving, soms buitengewoon onvriendelijke personeel, geen antwoord geven op vragen en zelfs ontkennen dat men een vakantiedienstregeling hanteert. Het wordt tijd dat Arriva haar concessie inlevert. Ze hebben nu lang genoeg de tijd gehad iets van deze concessie te maken, maar ze blijven falen. Nog nooit zoveel vertragingen en uitval gehad als de laatste maanden en halvering van treinstellen. Klagen helpt niet. 

Nijmegen e.o.