Het restaurant-gedeelte van de McDonald's in Ochten is vanwege het personeelstekort alleen nog in het weekend open
Volledig scherm
PREMIUM
Het restaurant-gedeelte van de McDonald's in Ochten is vanwege het personeelstekort alleen nog in het weekend open © William Hoogteyling

McDonald’s langs A15 kampt met groot tekort aan personeel: restaurant zit noodgedwongen doordeweeks dicht

OCHTEN - Het - wellicht bekende - personeelstekort in de horeca leidt in Ochten tot een bijzondere situatie: de plaatselijke McDonalds sluit noodgedwongen doordeweeks het restaurant. En dus wandelen scholieren woensdagochtend door de McDrive, die nog wel open is. 

6 reacties

  • Gerrit Louter

    18 uur geleden
    Dat word dus op een houtje bijten...daar in Ochten...
  • daniel natrop

    3 dagen geleden
    Was er maandag kreeg verkeerde hamburger bestellen aan het apparaat ging ook verkeerd en aan de raam duurde lang.ik kan morgen al beginnen
  • Remy Nieboer

    4 dagen geleden
    @marie-louise wat een onzin uitspraak dat ze moeten sluiten. Schijnbaar allangeretijd niet bij de mac geweest. Ze zijn al langeretijd bezig oa salades en vegetarisch . Tevens bieden ze diverse opleidingen aan , dus ideaal voor jongeren die graag willen studeren maar het niet kunnen bekostigen. Dus voor U wat zegt eerst verdiepen in het bedrijf.
  • Wilhelmus Liebrand

    4 dagen geleden
    Het is nog een wonder dat die kwaliteitstenten überhaupt nog iets verkopen.
  • Marleen Verstraeten

    4 dagen geleden
    Niks mis mee, kunnen ze overal doen. En bezorgen. Doen de anderen ook, dus.
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Rivierenland