Het tracé van de nieuwe randweg bezien vanuit de Tielsestraat in Kesteren. Achter woninginrichter Van Dam langs, voert de route aan de noordzijde van de spoorlijn richting Opheusden.
Volledig scherm
PREMIUM
Het tracé van de nieuwe randweg bezien vanuit de Tielsestraat in Kesteren. Achter woninginrichter Van Dam langs, voert de route aan de noordzijde van de spoorlijn richting Opheusden. © William Hoogteyling

Randweg die Kesteren met Opheusden moet verbinden kost 20 miljoen euro, en duurt nog 4 jaar

OPHEUSDEN/KESTEREN - Er wordt al zo lang over gepraat: is die nieuwe randweg bij Opheusden nog wel nodig? Verkeerswethouder Stefan van Someren hoeft er niet over na te denken: ,,De urgentie neemt alleen maar toe. Onze dorpen groeien en de bedrijvigheid neemt toe. Het wordt echt hoog tijd dat die weg er komt.”

3 reacties

  • Johan Willemsen

    6 dagen geleden
    Onzin plan, opheusden schiet er weinig tot niks mee op, de enige die er baat bij hebben is het industrieterrein te kesteren.
  • Gerrit Louter

    6 dagen geleden
    En als ze dan toch bezig zijn met een wegenplan....laten ze dan ook meteen al die obstakels uit de Burg. Houtkoperlaan in Ochten verwijderen , met het steeds drukker wordende verkeer van de nieuwe woonwijken is deze straat erg gevaarlijk geworden , en hebben mensen met de grootste auto en het a-sociaalste gedrag , hier altijd voorrang...,en de verbouwing van de weg bij de spoorweg overgang in Kesteren is totaal mislukt , er staan nog steeds auto.s geparkeerd op de rijbaan . zeer hinderlijk !
  • Michael Stam

    7 dagen geleden
    Dit wordt weer zo'n nutteloze investering die het vele geld niet waard is. Het nu al net zo'n flop als dat Agro Business Centre, dat was volgens de bestuurders ook het gouden ei.

Rivierenland