Volledig scherm
PREMIUM
Intocht op de Via Gladiola. © Flip Franssen

Vierdaagse bezig met nieuwe hoofdsponsor

NIJMEGEN - De Nijmeegse Vierdaagse zit even zonder hoofdsponsor. Sportschoenenmerk Hi-Tec was dat de afgelopen vijf jaar. Maar het bedrijf is verkocht en de nieuwe Amerikaanse eigenaren willen het sponsorcontract niet verlengen. Inmiddels onderhandelt de Vierdaagse met een nieuwe hoofdsponsor.

,,Dat bedrijven in de rij staan om het hoofdsponsorcontract te bemachtigen, is overdreven. Maar animo genoeg. We zijn vorig jaar weer uitgeroepen tot het grootste publieksevenement van Nederland. Voor de vermarkting, een vervelend woord, van het evenement is dat wel een prettige positie'', zegt Vierdaagse-marsleider Henny Sackers. De belangen zijn groot want het gaat om aanzienlijke bedragen die de hoofdsponsor in het wandelevenement steekt, zo'n 200.000 euro.

De Gelderlander gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement. Reacties van mensen die de nickname anonymous, anoniem of een variant daarop voeren, worden niet geplaatst.

In samenwerking met indebuurt Nijmegen

Nijmegen e.o.