Buurman redt gezin met baby uit brandend huis:'Samen de deur ingebeukt’

videoOSS - ,,Ik ben als een gek naar buiten gerend en heb op de ramen staan bonzen. We kregen ze niet wakker. Samen met een andere buurman heb ik daarna een deur ingebeukt. Volgens mij heb ik daarbij nog een rib gekneusd.” Door kordaat ingrijpen van de buren heeft een jong gezin in de Osse Staringstraat een nachtelijke brand overleefd. 

De adrenaline giert bijna acht uur na de brand bij zijn buren nog door de aderen van Theara Chann.  ,,Ik zat op de bank toen ik een knal hoorde. Het was tegen enen. Toen ik naar buiten keek zag ik een oranje gloed. Ik dacht in eerste instantie dat mijn eigen bus in brand stond.”
Chann greep direct de twee brandblussers mee die hij van schoonvader had gekregen. ,,Dit is niet de eerste autobrand in onze straat.”