Volledig scherm
PREMIUM
Luuk van de Werken (links) coördineert voor Watergoed de nieuwe horeca, waar de ‘strandlakengast’ welkom is. Volgend jaar ook met nieuwe paviljoen, als het aan directeur Joost Frijlink ligt. Aan de overzijde van het water de huidige evenementenlocatie Watergoed. © Erik van 't Hullenaar

Watergoed moet veel uitleggen ‘aan handdoek met biertje’

VALBURG - Evenementenlocatie Watergoed in Valburg heeft deze zomer heel veel uit te leggen aan de ‘klassieke strandgast'. Die moet vanaf dit seizoen met mooie dagen als deze uitwijken naar de overkant van het water, waar Watergoed een soort snackbar heeft. Een boodschap die nogal eens tot onbegrip en onvrede bij de bezoekers leidt en vaak moet worden uitgelegd. 

Watergoed-directeur Joost Frijlink legt het uit aan de hand van een voorbeeld. ,,Vandaag heb ik een grote groep van Coöp-Nederland in huis, die komen vergaderen en lunchen. Daar kunnen dan geen 16-jarige jochies of moeders met drie kinderen langs struinen; die doelgroepen botsen.” En dan krijgt Frijlink toegebeten dat ie arrogant is. ,,Maar ze hebben geen idee hoe wij hier het geld verdienen.” 

De Gelderlander gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement. Reacties van mensen die de nickname anonymous, anoniem of een variant daarop voeren, worden niet geplaatst.

Betuwe