Kabinet zet definitief streep door festivalseizoen, verplichte test bij terugkeer vakantie

VideoMeerdaagse festivals zoals Lowlands mogen deze zomer niet doorgaan. Nu al zijn dergelijke festivals verboden tot begin augustus, maar het kabinet trekt het verbod door voor festivals met een camping tot 1 september.

18 reacties

  • petra damme

    2 maanden geleden
    verplicht testen hadden ze al begin juli moeten doen op vlucht van palma zaten mensen die besmet waren met het gevolg dat iedereen weer moesten testen ( ik zat er niet in ) wij in nederland lopen altijd achter de feiten aan wij zijn te soft met alles
  • Mattie Veld

    2 maanden geleden
    Dit heeft men aan zichzelf te danken, als je naar iemand wijst, wijs je met drie vingers naar jezelf. Nuchter verstand wil nog niet zeggen dat je het ook goed gebruikt.
  • Frans Groeliker

    2 maanden geleden
    Het kan zeker geen kwaad sceptisch te zijn. Lijnrecht tegenover elkaar staan is geen sprake van; het gaat om de algemeen aanvaardde opvattingen. Daar vanuit gaan lijkt mij wijs.
  • P.L. Derksen

    2 maanden geleden
    Veel ‘specialisten’ met een universitaire opleiding hebben een mening die lijnrecht tegenover elkaar staat. Is het vreemd dat mensen sceptisch zijn?
  • Pieter Zeeuw

    2 maanden geleden
    Of ik nu een test betaal in het buitenland of een boet van € 95,-- riskeer maar dan al wel in NL ben....
  1. Afgelasting festivals: ‘Enorm bittere pil’ en ‘hartbrekend’

    Afgelas­ting festivals: ‘Enorm bittere pil’ en ‘hartbre­kend’

    Teleurgesteld, maar begripvol. Dat is de reactie van de organisatie van festivals Lowlands en Down The Rabbit Hole op het kabinetsbesluit om een streep te zetten door de campingfestivals tot 1 september. ,,Het is een enorm bittere pil’’, aldus de organisatie van Lowlands. De organisator van Mysteryland spreekt van ‘een groot verdriet’. De evenementenbranche wil nu snel duidelijkheid voor de eendaagse festivals.
  2. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    4

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.