Volledig scherm
. © ANP

Bewoners ademen rook in na scooterbrand in Rhenen

RHENEN - Een scooterbrand in de Dokter Wallerstraat in Rhenen zorgde afgelopen nacht voor veel problemen. Door de brand ontstond er veel rook die het trappenhuis introk, waardoor het trappenhuis onbegaanbaar was. Enkele bewoners hebben rook ingeademd, meldt de Veiligheidsregio Utrecht.

Hoewel de brandweer de brand snel onder controle had, was er wel enige tijd nodig om de rook uit het trappenhuis te krijgen. Vier bewoners die rook hadden ingeademd werden nagekeken in een ambulance, maar zij hoefden niet mee naar het ziekenhuis. Hoe de scooter in brand is gevlogen is onbekend. 

De Gelderlander gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement. Reacties van mensen die de nickname anonymous, anoniem of een variant daarop voeren, worden niet geplaatst.

De Vallei